دوز دوم واکسن کووید19 جهت پرسنل بیمارستان ولایت شهرستان دامغان تزریق شد

 دوز دوم واکسن کووید19 جهت پرسنل بیمارستان ولایت شهرستان دامغان تزریق شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در ادامه روند اجرای واکسیناسیون پرسنل خط مقدم مقابله با بیماری کرونا، پس از گذشت سه هفته، دوز دوم واکسن کووید19 جهت اولین گروه از کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان که در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان شاغل بودند و واکسن کووید 19 را دریافت نموده بودند، با موفقیت تزریق شد.

این گروه از همکاران بعد از چند دقیقه تحت نظر با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک نمودند.

  • کد خبر : 31035
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *