دهمین جلسه كميته دانشگاهي سازماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح روز پنجشنبه 14 فروردین ماه 99، دهمین جلسه كميته دانشگاهي سازماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و سایر اعضاء این کمیته در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اولین شهید خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شهید اکبر ناظری پور، بیان داشت: شهادت این همکار گرامی، برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جانفشانی های جامعه پزشکی استان سمنان رقم خورد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: همکارانم در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا ویروس نمونه ای بارز از فداکاری و از خودگذشتگی هستند و امیدوارم مردم شریفمان با رعایت اصول بهداشتی توصیه شده و همچنین ماندن در خانه از این عزیزان حمایت نمایند.
دکتر دانائی تاکید نمود: باید در نهایت آرامش و حفظ روحیه امیدواری در بین همکاران و نیز با تلاش مضاعف و حفظ اصول بهداشتی و پیشگیرانه در بین کارکنان مراکز دولتی، غیردولتی و گروه های هدف و خانواده ها، به مبارزه با این بیماری ادامه داد.
وی افزود: مجددا" مراقبت و رعایت اصول حفاظت فردی در بین پرسنل خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا را تأکید نموده و از تمامی مدیران واحدهای مختلف خواستارم نسبت به رعایت این موارد اهتمام ورزند.
سپس حاضرین در خصوص انجام اقدامات لازم به تبادل نظر پرداختند؛ در انتها به تبیین وظایف واحدها در زمینه کنترل بیشتر از بیماری کورونا ویروس پرداخته و آخرین اقدامات و برنامه های اجرایی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است مدیران شبکه های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان های شهرستان های تحت پوشش نیز از طریق وب کنفرانس در این جلسه شرکت نمودند