دفاع از پايان نامه دانشجوي رشته پزشكي دانشگاه، بصورت مجازي انجام شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دفاع از پايان نامه دانشجوي رشته پزشكي دانشگاه، بصورت مجازي انجام شد.
دكتر ثامني مدير آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شرايط بحراني و نظر به اجراي آموزش هاي مجازي در سطح دانشگاه و ارائه خدمات آموزشي به موقع و موثر به اساتيد گرامي و دانشجويان عزيز دانشگاه، دفاع از پايان نامه ميثم سليماني دانشجوي رشته پزشكي دانشگاه تحت عنوان " مواجهه شغلي با سرو صدا و اثرات آن در افت شنوايي كارگران كارخانه عقاب استان سمنان" بصورت وبينار در تاريخ 99/01/23 انجام شد.
وی افزود: در اين وبينار دكتر عليرضا دهدشتي به عنوان استاد راهنما و همچنين دكتر مجيد فروتن و دكتر گل مهر طاهري به عنوان داوران حضور داشتند.