دفاع از پايان نامه دانشجوي رشته پزشكي دانشگاه، بصورت مجازي انجام شد

 دفاع از پايان نامه دانشجوي رشته پزشكي دانشگاه، بصورت مجازي انجام شد

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دفاع از پايان نامه دانشجوي رشته پزشكي دانشگاه، بصورت مجازي انجام شد.

دكتر ثامني مدير آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شرايط بحراني و نظر به اجراي  آموزش هاي مجازي در سطح  دانشگاه و ارائه خدمات آموزشي به موقع و موثر به اساتيد گرامي  و دانشجويان عزيز دانشگاه،  دفاع از پايان نامه ميثم سليماني دانشجوي رشته پزشكي دانشگاه تحت عنوان " مواجهه شغلي با سرو صدا و اثرات آن در افت شنوايي كارگران كارخانه عقاب استان سمنان"  بصورت وبينار در تاريخ 99/01/23  انجام شد.

وی افزود: در اين وبينار دكتر عليرضا دهدشتي به عنوان استاد راهنما و همچنين دكتر مجيد فروتن و دكتر گل مهر طاهري به عنوان داوران حضور داشتند

  • کد خبر : 25683
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *