در مراسمی، از زحمات جمعی از بازنشستگان مرکز بهداشت سمنان قدردانی شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ این مراسم با رعایت پروتکلهای بهداشتی باحضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، همکاران آزمایشگاه مرجع سلامت و بسیج جامعه پزشکی شهرستان در سالن سلامت تشکیل و هرکدام از دعوت شدگان نهایت تقدیر و ارادت خودرا از بازنشستگان عرصه بهداشت اعلام نمودند.
دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان در سخنانی از زحماتی که عزیزان در طی 30 سال خدمت صادقه بخصوص روزهای مواجهه به بیماری کرونا تقبل نمودند، تقدیر و تشکر نمود.
مدعوین مراسم نیز ضمن بیان خاطرات همراهی و همکاری بازنشستگان، روزهای خوش و خرمی را برای آنان آرزو نمودند.
آقایان منعم، مجیدی، رامه و خانم ها کاشفی و احمدپناه از بازنشستگان مرکز بهداشت شهرستان سمنان بودند.
درپایان تقدیر نامه و هدایایی از طرف ریاست مرکز بهداشت سمنان و نیز هدایایی از طرف همکاران تقدیم عزیزان شد.