بیمار بهبود یافته از بیماری کرونا:
در روزهایی که تاب و توان نفس کشیدن و راه رفتن برایم دشوار بود، حضور فداکارانه مدافعان سلامت، حس امید به زندگی و سلامتی را برایم زنده نگه می داشت
قدردانی بیمار از تمامی تلاشگران و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیمار محمد مهدی مجدی از همکاران شاغل در واحد نقلیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان که مدتی به علت ابتلا به بیماری کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحت مداوا بود، پس از بهبودی و ترخیص از بیمارستان، با ارسال پیامی از تلاش ها و مجاهدت های تمامی تلاشگران و مدافعان سلامت این دانشگاه قدردانی کرد.
متن پیام وی به شرح ذیل است:
مدافعان سلامت جان؛
با سلام و احترام؛
در روزهایی که بیماری منحوس کرونا، تاب نفس کشیدن را برای من سخت می کرد و حتی توان راه رفتن را برایم دشوار می نمود، این حضور فداکارانه و ایثار گرانه همکارانم در مراکز درمانی، حس امید و بازگشت مجدد سلامتی را برای من زنده نگه می داشت.
مدافعان سلامت جان که با هیچ چشم داشت مالی و فقط تکیه بر خداوند منان و ائمه اطهار، جان شیرین خود را در جهت مداوا و بازگشت سلامتی هموطنان و همشهریان، بر کف دست گذاشته و فرشتگان نجات بخش شده اند.
بدینوسیله بر خود لازم دانستم از تمامی عزیزان، به ویژه جناب آقای دکتر خالدی و سرکار خانم دکتر غفاری متخصصین محترم عفونی و جناب آقای دکتر محمدی ریاست محترم بیمارستان ولایت، سرکار خانم ها کاوه مترون و رسولی نژاد مسوول بخشی تخصصی کرونا بیمارستان ولایت و تمامی همکاران پرستاری و بهکار این بیمارستان و همچنین از تمامی پرسنل پرستاری و بهکار پرتلاش و گرامی بخش ICU کرونا مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و سرکار خانم دکتر دربان فوق تخصص محترم ریه که فراتر از مسوولیت پزشکی خود و با احساس مسوولیت وصف ناشدنی و مانند حامی در کنار بیمار خود حضور داشته و نقش بسزایی در بهبودی بنده ایفا نمودند تقدیر و تشکر نمایم.
همچنین از پیگیری های دلسوزانه جناب آقای یحیایی مدیر محترم اداره پرستاری دانشگاه که در طول دوره بیماری بنده، به طور مستمر پیگیر روند درمانم بوده و نیز دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان نیز صمیمانه تشکر می نمایم.
در پایان ضمن قدردانی ویژه از جناب آقای دکتر دانائی رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که به راستی با درایت و مدیریت تحسین برانگیز، این مجموعه خدوم و بزرگ را راهبری و هدایت می نمایند، از خداوند رحمان، آرزوی صحت و سلامتی را برای تمامی عزیزان آرزومندم.
اجرکم عندالله
محمد مهدی مجدی
لینک کوتاه خبر :