حضور مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در خانه بهداشت غياث آباد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ يكم ارديبهشت ماه 99 به مناسبت اولين روز هفته سلامت كه با عنوان " بهورزان و خانواده بهداشت كشور در مقابله با كرونا " نامگذاری شده است، دکتر عرب آرادانی مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از خانه بهداشت غياث آباد بازدید کرد.
مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي و فلاحي مدير مركز آموزش بهورزي با حضور در خانه بهداشت غياث آباد، ضمن تبريك آغاز هفته سلامت از زحمات و تلاش هاي خستگي ناپذير بهورزان در سنگر پيشگيري تقدير و تشكر كرد.
دکتر عرب آرادانی بيان نمود: بهورزان به عنوان خط مقدم نظام سلامت نقش مهمي در ارتقاي سلامت جامعه به عهده دارند.