حضور مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در خانه بهداشت غياث آباد

 حضور مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در خانه بهداشت غياث آباد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ يكم ارديبهشت ماه 99 به مناسبت اولين روز هفته سلامت كه با عنوان " بهورزان و خانواده بهداشت كشور در مقابله با كرونا " نامگذاری شده است، دکتر عرب آرادانی مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از خانه بهداشت غياث آباد بازدید کرد.

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي و فلاحي مدير مركز آموزش بهورزي با حضور در خانه بهداشت غياث آباد، ضمن تبريك آغاز هفته سلامت از زحمات و تلاش هاي خستگي ناپذير بهورزان در سنگر پيشگيري تقدير و تشكر كرد.

دکتر عرب آرادانی بيان نمود: بهورزان به عنوان خط مقدم نظام سلامت نقش مهمي در ارتقاي سلامت جامعه به عهده دارند.

 

  • کد خبر : 25781
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *