حضور بهورزان و داوطلبان سلامت شهرستان گرمسار در طرح شهيد حاج قاسم سليماني

 حضور بهورزان و داوطلبان سلامت شهرستان گرمسار در طرح شهيد حاج قاسم سليماني

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهارشنبه نوزدهم آذر ماه 99 بهورزان و داوطلبان سلامت شهرستان گرمسار در قالب تيم مراقبتي در  راستاي اجراي "طرح شهيد حاج قاسم سليماني" درب منازل حضور پيدا كرده و مراقبت ها و آموزش هاي لازم را به خانواده ها ارائه نمودند.

بيماريابي، جداسازي و آموزش مبتلايان به كرونا با هدف كاهش مبتلايان به ويروس كرونا و جلوگيري از گسترش بيماري و كاهش مورتاليتي از اولويت هاي اين تيم ها مي باشد.
  • کد خبر : 28651
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *