جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت روستایی

 جلسه  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت روستایی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شنبه بیستم اردیبهشت ماه سال 99، جلسه هماهنگی مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت روستایی تحت پوشش این شبکه با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، محمدی معاون بهداشتی، صادقی نژاد مسئول واحد گسترش و مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در دفتر ریاست این شبکه برگزار شد.

در این جلسه دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان طی سخنانی با تشکر از زحمات همه ی مسئولین و همکاران شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی گفت: توانمندی مردم درخودمراقبتی از اهداف اساسی اجرای مرحله دوم برنامه تحول نظام سلامت است، افزود: اجرای کامل و درست کلیه برنامه های در نظر گرفته شده در تحول نظام سلامت گامی بلند در جهت افزایش کیفی ارائه خدمات در روستا ها شده که این امر مرهون زحمات کلیه دست اندرکاران حوزه سلامت همچنین مراکز خدمات جامع سلامت در روستاها می باشد.

در ادامه مهندس محمدی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان طی گزارشی از نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز، آنالیزی از خدمات ارائه شده در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت روستایی ارائه نمود.

در پایان مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت روستایی به بیان نظرات،انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مختلف پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

  • کد خبر : 26002
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *