جلسه کنترل و پیشگیری از بیماری سالک و کرونا، در شبکه بهداشت و درمان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در اولین روز کاری 1400جلسه هم اندیشی در خصوص کنترل و پیشگیری از بیماری سالک و کرونا در شهرستان دامغان، با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، معاونین بهداشت و درمان و مسئولین ستادی شبکه بهداشت و درمان در دفتر مدیریت این شبکه برگزار گردید.
دکتر پورمحمدی ضمن عرض خداقوت به همکاران به مناسبت اجرای طرح ستاد نوروزی و خدمات شایسته مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در تعطیلات نوروز و تبریک سال نو، بر اجرای کامل برنامه عملیاتی سال1400 از جمله تداوم و تشدید آموزش ها، آموزش اقدامات پیشگیرانه و مقابلهای تأکید نمود.
در ادامه مسئولین ستادی شبکه بهداشت و درمان، گزارش اقدامات، فعالیت ها و بازدید های انجام شده در تعطیلات نوروزی را ارائه نمودند. و درخصوص ادمه روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، استمرار نظارت بر اصناف و زائرسرا ها و توقفگاه های بین راهی و اجرای پروتکل های بهداشتی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.