جلسه کمیته آموزش و کمیته ساماندهی رسانه های آموزشی، در شبکه بهداشت و درمان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی جهت پزشکان، کارشناسان ستادی، مراقبین سلامت، بهورزان و سایر پرسنل شبکه بهداشت و درمان دامغان در سه ماهه چهارم سال 99، با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مهندس محمدی معاون بهداشتی این شبکه، دکتر ابراهیمیان معاون درمان، مسئول واحد حراست، مسئول امور اداری شبکه و مسئولین واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان دامغان در سالن آموزش این شبکه برگزار گردید.
در این جلسه دکتر پورمحمدی، درخصوص اهمیت آموزش و ارزیابی اثربخشی آموزش های ارائه شده به پرسنل، توسط واحد های ستادی و ارزیابی اثربخشی آموزش ها برای آحاد جامعه توسط پرسنل سطوح محیطی تأکید نمود.
در ادامه صرفی مسئول واحد آموزش شبکه، بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مصوب کمیته اجرایی آموزش دانشگاه در سال 99، توسط واحدهای ستادی مرتبط تأکید نمودند. و از حاضران در جلسه درخواست کردند، رسانه های آموزشی طراحی شده و عناوین دوره های آموزشی حضوری یا مجازی پیش بینی شده خود را بیان نمایند. سپس حاضران در جلسه در خصوص دوره های آموزشی مورد نیاز و برنامه های واحد خود، نظرات و پیشنهادات شان را مطرح کردند. در خاتمه موارد تایید شده مصوب گردید.