جلسه هماهنگی و بهبود استاندارهای لازم در مرکز منتخب كوويد 19 شهرستان سرخه برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه 22 تيرماه سال99، جلسه درون بخشي هماهنگی در خصوص الزامات ،تجهيزات،تسهيلات،فضاي فيزيكي و بهبود استاندارد هاي مراكز منتخب كوويد 19 با حضور اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و كارشناسان ستادي در دفتر مدير شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان برگزار گرديد.
ابتدا اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه از زحمات بي شائبه پزشكان محترم و اعضاي تيم سلامت در جريان همه گيري بيماري كرونا تقدير و تشكر كرد.در ادامه در خصوص رعايت فاصله گذاري اجتماعي در فضاي مركز ،تجهيزات استاندارد،فضاي اختصاصي جهت نمونه گيري و مديريت پسماندهاي عفوني بحث و تبادل نظر شد.
لینک کوتاه خبر :