جلسه هماهنگی نظام ارجاع و بازخورد الکترونیک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

 جلسه هماهنگی نظام ارجاع و بازخورد الکترونیک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگی نظام ارجاع الکترونیک با توجه به تعویق در اجرای برنامه به علت شیوع کرونا با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، مهندس محمدی معاون بهداشتی، مسئولين واحد هاي گسترش شبكه ، بخش كلينيك تخصصي برادران رضائي و كارشناس ارزياب خدمات سامانه سيب در دفتر مديريت شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

در ابتدا گزارشي از وضعيت ارجاع و بازخورد در سه ماهه دوم سال 1399 توسط ارزياب خدمات سامانه سيب ارائه و دکتر پورمحمدی گفت: با توجه به شيوع بيماري سالك و لزوم ويزيت بيماران مبتلا به سالك، توسط متخصص پوست يا عفوني، واحد درمان در خصوص فراهم نمودن بستر فعاليت متخصص پوست در برنامه نظام ارجاع و بازخورد الكترونيك ( برگزاري جلسه توجيهي، آموزش ، تهيه توكن و....) اقدام نمايد.

وی همچنین خواستار بررسي دلايل موارد ارجاعي بدون بازخورد، در دوره سه ماهه دوم سال ،99 توسط كارشناس ارزياب خدمات سامانه سيب شد.

در پایان ضمن بررسي شرايط موجود، فرصت ها، موانع  و ارائه راهكار ها، پس از  بحث و تبادل  نظر اعضا كارگروه تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 27700
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *