جلسه هماهنگي مسئولين حوزه سلامت شهرستان گرمسار با مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه سي ام شهريور ماه جلسه هماهنگي با اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار دررابطه با مراقبت و كنترل بيماري كرونا ويروس در زمان بازگشايي مدارس در شرايط فاصله گذاري اجتماعي در سالن آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمساربرگزار شد.
كاظمي معاون بهداشتي شبكه ضمن خوش آمدگويي به مسئولين اداره آموزش و پرورش، در زمينه اهميت تعامل مثبت بين دو اداره و تلاش در جهت رفع مسائل موجود در مدارس مطالبی را بیان نمود.
در ادامه محمدي كارشناس برنامه سلامت نوجوانان و جوانان شبكه گزارشي از بازديد هاي هفته گذشته از 75 مدرسه در قالب 5 تيم بهداشتي و با استفاده از چك ليست 69 آيتمي بازگشايي مدارس در شرايط فاصله گذاري اجتماعي ارائه کرد.
وي با بيان اينكه بسياري از مدارس در شرايط مطلوب بوده و پیرامون مدارس با وضعيت نامطلوب نيز مشكلات مطرح و بحث و تبادل و مقرر شد از 25 مدارس باقيمانده نيز در اسرع وقت بازديد شود و مدارس با توجه به امتيازات حاصل از چك ليست ها در قالب عالي، خوب، متوسط وضعيف طبقه بندي شده و به اطلاع مديران رسانده شود.
صفي اله كارشناس تغذيه شبكه بهداشت و درمان این شهرستان در راستای برنامه آهن ياري و توزیع قرص ویتامین دي در مدارس با توجه به شرايط فاصله گذاري اجتماعي توضيحات لازم را ارائه نمودند.