جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین اماکن زیازتی برگزار شد

 جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین اماکن زیازتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای مقابله با شیوع بیماری ویروسی کووید 19و به بمنظور رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در مراسمهای ترحیم، جلسه ای با دعوت از نمایندگان آستانه های متبرکه امامزاده یحیی(ع)، علی بن جعفر(ع) و با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و واحدهای مرتبط مرکز بهداشت برگزار و تاکیدات لازم پیرامون توجیه مردم مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شده و مقرر گردید مراسم های ترحیم با توجه به تعطیلی روز های پنجشنبه و جمعه امامزادگان، در روزهای دیگر انجام پذیرد.

در این جلسه همچنین بر جدا برگزار شدن مراسمات در محل قبور و رعایت 

در این جلسه دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، گفت: فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکلهای بهداشتی در جامعه، نقش بسیار مهمی در پیشگیری از ابتلابه بیماری کرونا دارد.  

  • کد خبر : 26662
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *