جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سازمان آموزش و پرورش

 جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سازمان آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سازمان آموزش و پرورش، جلسه تشکیل دادند.

دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان ضمن خیر مقدم و بیان اهداف جلسه، با حسنان و عزیز پور معاون و کارشناس پرورشی و سلامت و تندرستی آموزش و پرورش پیرامون اعزام تیم های بازدید تمامی مدارس تحت پوشش به منظور تاکید بر اجرای پروتکل های بهداشتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین درراستای همکاری همه جانبه با اعزام تیم های مراقبتی شهید حاج قاسم سلیمانی برای غربالگری و تست رپید کرونا و پیگیری موراد مثبت مطالبی بیان شد.

  • کد خبر : 30402
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *