جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با نیروهای بسیج برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نیروهای بسیج با مرکز بهداشت شهرستان سمنان جلسه مشترک برگزار کردند.
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان ضمن تشکر از تمامی همکاران مداخله گر در امر شکست کرونا ویروس؛ غربالگری، حضور و نظارت در جایگاه های سوخت، نانوائی ها، مجتمع های مسکونی و عابربانک ها را از اهم راه های قطع زنجیره انتقال ویروس قلمداد کرد.
وی از همکاران ستادی، نیروهای بسیجی و سپاه درخواست نمود که با جدیت تمام موارد مطرح شده را پیگیری نمایند.
در پایان، اعضای حاضر در جلسه پیرامون نکات مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :