جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح روز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه سال جاری، اولين جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال 1399، با حضور اعضاء كميته در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مركزي دانشگاه برگزار شد.
در اين جلسه كه با موضوع"آسيب شناسي شيوه نامه گزارش اجراي حقوق شهروندي در سال 1399 "برگزار گرديد، موارد مندرج در شيوه نامه و شاخصه هاي مربوطه توسط معاونت هاي تخصصي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه همچنین ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف اجرايي و محتوايي شيوه نامه مربوطه، نظرات حاضرین مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر :