جلسه شورای بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

 جلسه شورای بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ درراستای برنامه مبارزه باکروناویروس و با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین مراکز خدمات جمع سلامت شهری و روستایی، جلسه شورای بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در این جلسه حاضرین در مورد اهمیت پیگیریها، مراقبتها، عملی نمودن بیش از پیش پروتکل کووید19 و نیز مهم برشمردن بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 26018
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *