جلسه بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه شانزدهمین روز از مرداد ماه سال 1400، جلسه بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شریفی مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان، بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، بیان داشت: متاسفانه بیماری کرونا ویروس بیماریست که با ساده انگاری و عادی سازی به سرعت در جامعه گسترش یافته است. این روزها در پیک پنجم کرونا ویروس هستیم و تعدادی از شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه از جمله شهرستان دامغان در وضعیت قرمز می باشد.

دکتر نوید دانائی تاکید نمود: برای رهایی از این وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم عزیز، همراهی بیش از پیش دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری شهرستان با حوزه سلامت این شهرستان بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و امیدواریم شرایط مطلوب و مناسبی در استان حکم فرما شود.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح نمود: بدیهی است که باید با این شرایط زندگی کنیم و ضمن اجرای دقیق برنامه‌های فاصله‌گذاری، رعایت پروتکل‌های مربوط به گندزدایی محیط و تجهیزات پزشکی و رعایت استانداردهای حفاظت فردی هم به بیماران مبتلا به کرونا و هم به سایر بیماران خدمات موردنیاز را ارائه کنیم.

شریفی مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان بیان کرد: تلاش کادر سلامت کشور و به تبع آن استان سمنان برای مبارزه همه جانبه و نابودی ویروس کرونا است و در مدت چند ماه اخیر، اقدامات شایسته در پیرامون مبارزه با این ویروس انجام شده است که جای قدردانی بسیار از مدافعان سلامت دارد.

مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان بر همکاری همه جانبه توسط تمامی دستگاه های اجرایی با حوزه سلامت تاکید و اذعان نمود: با تلاش مسئولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرایند واکسینه شدن با سرعت پیشروی کرده و امیدواریم با گذر از این پیک و تزریق واکسن علیه کرونا ویروس، به زودی شاهد تغییر رنگ بندی شهرستان های این استان باشیم.

سپس بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان با تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت در استان به ویژه مدافعان سلامت خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، گفت: کادر درمان با تمام توان و با ایثار و جان فشانی به خوبی در راستای سلامت و درمان هموطنان خود اقدام نمودند که به خوبی معنای واقعی مدافعان سلامت را معنا نمودند.

وی همچنین بر آمادگی مجموعه فرمانداری شهرستان دامغان در جهت اعتلای بیشتر حوزه سلامت در شهرستان تأکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان دامغان به ویژه وضعیت مدیریت و مقابله با بیماری کووید-۱۹ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

  • کد خبر : 32788
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *