جلسه با نماينده گروه هاي مردم نهاد در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 25 خرداد ماه سال جاری، جلسه هماهنگي در راستاي اجراي برنامه" هر خانه يك پايگاه سلامت " با حضور نماينده گروههاي مردم نهاد شهرستان گرمسار در دفتر مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار گرديد.
دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ، ضمن خوشامدگويي به معرفي برنامه و لزوم اجراي آن پرداخت. وی همچنین اهميت وجود سفير سلامت در خانواده به منظور دستيابي به گامهاي برنامه شامل : پيشگيري و ارتقاء سلامت، درمانهاي اوليه و توانبخشي را متذكر شده و همكاري گروههاي مردم نهاد را در تحقق اين مهم با حمايت از برنامه " هرخانه يك پايگاه سلامت" و همكاري در اجراي آن در سطح شهرستان بسيار با اهميت و ارزشمند خواند.
در ادامه چگيني كارشناس مسئول آموزش وارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در مورد گامهاي اجراي برنامه و فرايند انتخاب سفير سلامت توضيحاتي را ارائه نمود.
در پايان شركت كنندگان در جلسه ضمن استقبال از اين طرح آمادگي خود را جهت هرگونه همكاري با شبكه بهداشت و درمان شهرستان اعلام نمودند.