جلسات مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و واحدهای ستادی در هفته سلامت

 جلسات مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و واحدهای ستادی درهفته سلامت

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و واحدهای ستادی در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنا جلسه برگزار کردند.

دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بر غربالگری جهادی کووید 19 تاکید کرد.

 این جلسات در امتداد نشست های قبلی و مستمر، با محوریت هفته سلامت با شعار "حمایت از مدافعان سلامت" و تبادل نظر پیرامون اهمیت غربالگری ها، فاصله گذاری هوشمند، آموزش بهداشت و نقش آن درپیشگیری از بیماری ها، توجیه مردم و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه، مراقبت های فعال و غیرفعال و راه اندازی مرکز نمونه برداری کرونا در مرکز 16 ساعته مهر برگزار شد.

  • کد خبر : 25780
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *