جشن تولد بيمار همو دياليزي در بيمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای تکریم و روحیه بخشی به بیماران در ایام مبارزه با کرونا ، در اقدامی زیبا ، خانواده بیمار دیالیزی آقای کسائی واحد بمناسبت روز ولادت وی ، با رعایت کامل اصول بهداشتی و فاصله گذار ی اجتماعی جشن تولدی مختصر در بخش برگزار و نامبرده را غافلگیر نمودند.
این جشن با استقبال بیماران دیالیزی روبرو و موجب شادی آنها شد. در این مراسم شاهد نشاط، روحیه و امید در بیماران بخش دیالیز بودیم. این بیمار از این اقدام نشاط آور و امیدبخش بسیار خوشحال شده و از پرسنل بخش و خانواده خود تقدیر و تشکر کرد. این مراسم با پذیرایی و گرفتن عکسهای یادگاری به پایان رسید.
با آرزوی سلامتی و بهبودی برای ایشان و همه بیماران