تمامی کادر درمانی بیمارستان ولایت در مقابل کووید19، واکسینه شدند

 تمامی کادر درمانی بیمارستان ولایت در مقابل کووید19، واکسینه شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تزریق واکسن کووید 19 با موفقیت برای تمامی کادر درمانی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان انجام شد.

کارکنان بخش های اداری، انتظامات و سایر واحدهای بیمارستان که تا کنون واکسن کرونا دریافت نکرده بودند، پس از تزریق واکسن و دقایقی تحت نظر بودن با حال عمومی خوب و رضایت بخش بیمارستان را ترک نمودند.

کارکنان دریافت کننده واکسن طی گفت‌وگو با روابط عمومی بیمارستان ضمن تشکر از زحمات ایثارگرانه و انسان دوستانه پرستاران در بخش های کرونا، از تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه و بیمارستان که در جهت واکسینه نمودن پرسنل به عمل می آورند تقدیر و تشکر کردند.

  • کد خبر : 31505
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *