تقدیر و تشکر رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مسئولان ایمنی و بهداشت شهرستان سمنان از مدیران و کارکنان حوزه سلامت

تقدیر و تشکر رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مسئولان ایمنی و بهداشت شهرستان سمنان از مدیران و کارکنان حوزه سلامت

 تقدیر و تشکر رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مسئولان ایمنی و بهداشت شهرستان سمنان از مدیران و کارکنان حوزه سلامت

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ حسین ابراهیمیان رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگری مسئولان ایمنی و بهداشت شهرستان سمنان با ارسال پیامی به دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن تبریک 28 آوریل روز جهانی ایمنی و سلامت کار، از زحمات و تلاش های مدیران، کارکنان و تمامی مدافعان سلامت این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر نوید دانائی

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

با سلام و احترام؛

ضمن عرض تبریک و گرامیداشت 28 آوریل مصادف با 9 اردیبهشت ماه: روز جهانی ایمنی و سلامت کار، بی تردید مدیریت عالی جنابعالی و سایر معاونین و مدیران آن مجموعه فرهیخته دانشگاهی در خصوص ارائه خدمات ارزشمند بهداشتی درمانی و افزایش دسترسی مردم شریف استان به این خدمات از نظرکیفی و کمی به ویژه بحران اخیر کشور (کنترل کروناویروس) بر کسی پوشیده نیست. لذا به مصداق آیه شریفه ((من لم یشکر المخلوق، لم یشکرالخالق)) بر خود لازم دانستم از زحمات و تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر جنابعالی و سایر همکاران آن دانشگاه به ویژه مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع با مدیریت جناب آقای دکتر پهلوان که نقش تأثیرگذار و ارزنده ای در کنترل این بحران در واحدهای صنعتی و معدنی داشته است تقدیم نمایم. تداوم روزافزون موفقیت های شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.

 

حسین ابراهیمیان

رئیس هیات مدیره

  • کد خبر : 26037
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *