تقدیر از تیم مراقبتی شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز بهداشت شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان از تیم مراقبتی شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر نمود.
ریاست مرکز بهداشت سمنان لوح های تقدیری از سوی دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر حافظی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان و سرتیپ دوم پاسدار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان را تقدیم به این عزیزان کرد.
دکتر فتاحی با مهم برشمردن خدمات پیشگیرانه و جهادی تیم مراقبتی شهید سلیمانی گفت: اقدامات شما در بیماریابی کرونا با انجام تست رپید گامی مهم در شناسایی بیماران مبتلا به کرونا بوده و قطع زنجیره انتقال ییماری را سبب می شود.
گفتنی است: اعضای این تیم مراقبتی نیز از این اقدام در جهت تقویت روحیه آنان تقدیر نمود.