تشکر و قدردانی مسئولین حوزه های علمیه شهرستان دامغان از مدیریت و پرسنل بهداشتی و درمانی شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،حجت الاسلام مظهری مدیر حوزه علمیه مطلب خان به همراه حجت الاسلام ملک محمدی معاون حوزه و حجت الاسلام رسولی نزاد مدیر حوضه علمیه "فتحعلی بیک" امام صادق(ع) با حضور در دفتر دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به نمایندگی از علما، اساتید ،مدرسان دینی و طلاب از زحمات کلیه مسئولین و پرسنل بهداشتی و درمانی که خالصانه و شبانه روز در حال خدمت به مردم می باشند تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه آمادگی مدیران،اساتید، مدرسان دینی و طلاب را نسبت به همکاری و کمک در جهت پیشگیری و اطلاع رسانی بیماری کرونا ویروس اعلام نمودند.
لینک کوتاه خبر :