تشکر و قدردانی حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر از مدافعان سلامت استان سمنان

تشکر و قدردانی حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر از مدافعان سلامت استان سمنان

 تشکر و قدردانی حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر از مدافعان سلامت استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه شهرستان مهدیشهر طی پیامی به دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از جهادگران و مدافعان سلامت استان سمنان قدردانی کرد.

 

متن پیام قدردانی به شرح ذیل می باشد:

 

برادر گرامی جناب آقای دکتر دانائی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

احتراما" از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و مخلصانه حضرت عالی و همکاران و کادر درمانی و پزشکان، پرستاران که به عنوان مدافعان سلامت در سنگر جهاد شبانه روزی برای شکسته شدن ویروس منحوس کرونا در حال مجاهدت هستند از طرف خود و مردم ولایتمدار شهرستان مهدیشهر صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.

یقینا" این صحنه های زیبا و به یاد ماندنی از زحمات خالصانه کادر پزشکی و پرستاران در خاطرات مردم ما نقش خواهد بست و ملت ما قدردان زحمات این عزیزان خواهند بود.

در پایان از خداوند متعال صحت و سلامتی برای همه شما عزیزان مسألت می نمایم.

 

محمد بارانی

امام جمعه مهدیشهر

 

  • کد خبر : 25473
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *