تشدید نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی

 تشدید نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز چهارشنبه دهم اسفند ماه سال جاری به دستور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تیمی متشکل از مدیران حوزه های ریاست، بهداشت و درمان این دانشگاه اقدام به برگزاری گشت مشترک و بازدید از کلینیک تخصصی خاتم الانبیاء شهرستان سمنان نمودند.

دکتر سحر سعدالدین مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم نظارت بر اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درراستای مبارزه با بیماری کووید19 و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی و مراکز تجمعی به ویژه مراکز درمانی به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کلینیک خاتم الانبیاء شهر سمنان بازدید شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه ادامه داد: در این بازدید که دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی و یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه نیز حضور داشتند، وضعیت تهویه، اطلاع رسانی هشدارهای بهداشتی، ضدعفونی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک توسط پزشکان، کارکنان و مراجعین به این کلینیک مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سعدالدین گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات عید نوروز، نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در کلینیک ها باید جدی‌تر انجام و شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کادر درمان و همچنین بیماران در کلینیک ها و مراکز درمانی باید رعایت شود تا از انتشار بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

وی افزود: ما باید با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی، به صورت عملی از مدافعان سلامت حمایت می کنیم و امیدواریم با تقویت روحیه جامعه پزشکی و رعایت اصول اولیه بهداشتی توصیه شده، بتوانیم کاهش بار مراجعه و ابتلا به بیماری کرونا ویروس را داشته باشیم.

 

 

  • کد خبر : 30879
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *