تزریق واکسن کرونا جهت پاکبانان شهرداری شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه بیست و چهارم فروردین ماه سال 1400، تزریق واکسن کرونا جهت پاکبانان زحمتکش شهرداری گرمسار در مرکز خدمات جامع سلامت شهید صفری شهرستان گرمسار انجام شد.
در اولین مرحله تزریق واکسن کرونا جهت پاکبانان که در حضور مهندس عربی شهردار و مهندس کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شد، با توجه به اولویت های موجود افراد بر علیه بیماری کووید19 واکسینه شدند.
لینک کوتاه خبر :