تجدید میثاق جمعی از کارکنان دانشکده بهداشت شهرستان دامغان با شهداء در دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از همکاران دانشکده بهداشت شهرستان دامغان با برگزاری مراسم پیاده روی و حضور در گلزار شهداء در محل بوستان فرهنگی شهدای گمنام شهرستان دامغان ضمن تجدید میثاق با شهداء سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.
کفتنی است حاضرین در این مراسم در ادامه از پروژه باغ گل ایرانی پارک دانشجو نیز بازدید نمودند.
لینک کوتاه خبر :