تبریک نوروزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در جمع پرسنل این شبکه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه هفتم فروردین ماه سال 1400، دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در جمع پرسنل این شبکه سال جدید را به این عزیزان تبریک عرض نمود.
این مراسم که به جهت پیشگیری از بیماری منحوس کرونا و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محوطه باز این شبکه برگزار شد، دکتر عرب آرادانی ضمن خدا قوت و تبریک سال جدیدف از همه همکاران که با سعی و تلاش در پیشبرد سیاست های دانشگاه و به ویژه مبارزه با ویروس کرونا شبانه روز فداکاری می کنند سپاسگزاری و از خدای عزوجل خواستار سلامتی همگان شد.
لینک کوتاه خبر :