بیست و نهمین جلسه کرونا در فضای باز مرکز بهداشت شهرستان سمنان

 بیست و نهمین جلسه کرونا در فضای باز مرکز بهداشت شهرستان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان در فضای باز جلسه تشکیل دادند.

این جلسه با یادآوری قطع زنجیره بیماری کرونا ویروس در فضای باز برگزار و اهداف جلسه توسط دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان بیان شد.

مسئولین واحدهای ستادی پیرامون اهمیت بیماری کرونا، قطع زنجیره انتقال، آموزش به مردم درایستگاه های عرضه سوخت، مجتمع های مسکونی، نانوائی ها و اماکن عمومی و اهمیت پیگیری غربالگری ها در سامانه سیب به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

 

 

 

 

  • کد خبر : 25513
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *