برگزاری وبينار آموزشي درخصوص بیماری کرونا ویروس در شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

 وبينار آموزشي درخصوص بیماری کرونا ویروس در شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با همكاري واحدفناوری اطلاعات، بهداشت خانواده و مبارزه با بيماري هاي شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، اولين وبينار آموزشي در روز چهارشنبه 25 تیر ماه 99 در این شبکه برگزار شد.

در ابتدا دكتر پورمحمدي مدیر شبكه بهداشت و درمان دامغان، به بیان اهدف برگزاری وبينار پرداخت و گفت: با توجه به شرایط موجود و به دلیل کمتر شدن اجتماعت و اهمیت آموزش پرسنل، برگزاری آموزش ها به صورت وبینار از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

در ادامه دكتر عسگر زاده مسئول مركز بهداشتي درماني روستايي قمر بني هاشم، پیرامون "رعايت نكات ايمني در بيماري كرونا ویروس"، دكتر اقوامي مشاور ارشد كشوري ترويج تغذيه با شير مادر، درخصوص "شيردهي در دوران ابتلا به بيماري كرونا"، و رياضي دوست رئيس گروه بهداشت خانواده معاونت بهداشتي در راستای "پروتكل هاي بارداري دربيماري كوويد 19" مطالب خود را ارائه نمودند.

لازم به ذکر است: در اين كلاس 107 نفر بصورت آنلاين از كليه مراكز، پايگاه ها وخانه هاي بهداشت شهرستان دامغان به صورت مجازی حضور داشتند.

  • کد خبر : 26729
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *