برگزاری ستاد شهرستانی کرونا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه ستاد شهرستانی کرونا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین واحدهای ستادی برگزار شد.
در این جلسه نظرات و پیشنهادات راهبردی اعضای جلسه درراستای مبارزه باکرونا جمع بندی شد و روند ارجاع بیماران از کلینیک ها به مرکز 16 ساعته مهر، تاکید بر استفاده از ماسک توسط کارکنان و ارباب رجوع مرکز بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت، سیکل برآورد دارو و تجهیزات و وسایل حفاظت فردی، نقاهتگاه، تدارک بنر و لمینت با عنوان اهمیت ماسک و نحوه استفاده از آن مهمترین مصوبات جلسه بود.
لینک کوتاه خبر :