برگزاری دومين جلسه كميته برنامه ريزي آموزشي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 دومين جلسه كميته برنامه ريزي آموزشي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومين جلسه كميته برنامه ريزي آموزشي روز چهارشنبه 26 شهريور ماه 99 دكتر ثامني مدير آموزشي و تحصيلات تكميلي، ايزدي مدير مركز مطالعه و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه، دكتر پازوكي مسئول EDO دانشكده پزشكي، دكتر پاكدل معاون آموزشي پايه دانشكده پزشكي، دكتر طالشي عضو هيئت علمي فيزيك پزشكي، دكتر معدنچي عضو هئيت علمي گروه بيوتكنولوژي، دكتر عرب عضو هيات علمي گروه مهندسي بافت و علوم سلولي كاربردي و فتاحي زاده كارشناس مسئول برنامه ريزي و ارزشيابي آموزش در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.

ايزدي مدير مركز مطالعه و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه در این جلسه بیان داشت: با توجه به شيوع بيماري هاي جديد به ویژه كوويد 19 يكي از مهم‌ترين موضوعات بازنگري در بسياري از سرفصل هاي دروس رشته هاي علوم پزشكي، ورود مطالب مرتبط با اين موارد جديد مي باشد.

ايزدي ادامه داد: با وجود آيين نامه ها ابلاغي از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وجود گايد لاين ( مجموعه اي نظامند از آخرين و معتبرترين شواهد علمي ) مقرر شد با تشكيل كارگروه هاي تخصصي در دانشگاه نسبت به تدوين برنامه هاي جديد و بازنگري در بسياري از سرفصل هاي دروس اقدام لازم صورت پذيرد.    

در اين جلسه با تاسيس رشته هاي جديد در مقاطع كارشناسي ارشد وphD  موافقت شد  و مقرر گرديد برای تصويب نهايي به شوراي آموزشي دانشگاه ارجاع گردد.

همچنین از ديگر مصوبات اين جلسه تشكيل كارگروه تخصصي برای دروس زبان تخصصي، مديريت و سياستگذاري، كامپيوتر و اطلاع رساني به منظور مديريت، برنامه ريزي منظم و تخصصي ارائه دروس در تمامی دانشكده ها  بود.

  • کد خبر : 27579
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *