برگزاری جلسه هماهنگی برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت و درمان دامغان

 جلسه هماهنگی برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت و درمان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هماهنگی و بررسی روند اجرای برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت با حضور مهندس محمدی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دامغان، مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهری و مسئولین واحد های ستادی در سالن آموزش این شبکه برگزار شد.

در این جلسه محمدی بر لزوم اجرای دقیق برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت طبق نامه ها و صورتجلسات واصله از معاونت بهداشتی تأکید و سپس صرفی مسئول واحد آموزش در خصوص نقاط قوت و ضعف عملکرد مراکز و انتظارات و اهداف مورد نظر مطالب خود را ارائه نمود.

در ادامه حاضران در جلسه در راستای چالش های اجرای کمی و کیفی برنامه با توجه به شرایط کرونایی موجود و الزامات کار در فضای مجازی  نظرات خود را بیان نمودند. در پایان پس از بحث و تبادل موارد تأیید شده جهت اجرا و سایر موارد جهت پیگیری مصوب گردید.

  • کد خبر : 26939
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *