برگزاری جلسه هماهنگی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود دبستان و پیش دبستانی استان سمنان

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود دبستان و پیش دبستانی استان سمنان

 جلسه هماهنگی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود دبستان و پیش دبستانی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز سه شنبه بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری جلسه ستاد هماهنگی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود دبستان و پیش دبستانی 1400-1399 با حضور دکتر جندقی معاون بهداشتی، مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه و جمعی از مسئولین و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشریح بیماری کرونا ویروس، بیان نمود: با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا ویروس رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم برگزاری مراسمات و تجمعات و  رعایت پروتکل های بهداشتی چرخه انتقال ویروس را متوقف خواهد نمود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود دبستان و پیش دبستانی هم باید با رعایت موازین بهداشتی انجام گردد و مراجعین حتما باید از ماسک استفاده نمایند.

دکتر جندقی گفت: با برنامه ریزی دقیق برای حضور نوآموزان و والدین، رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه ویژه به فاصله گذاری اجتماعی از انتقال این ویروس در مدت اجرای این برنامه جلوگیری می نماید.

 

 

  • کد خبر : 26428
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *