برگزاری جلسه مسئولین واحدهای ستادی در فضای باز مرکز بهداشت شهرستان سمنان

 جلسه مسئولین واحدهای ستادی در فضای باز مرکز بهداشت شهرستان سمنان

مرکز بهداشت سمنان بعنوان ارگان سهیم در سلامت مردم و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های بهداشتی، خانه های بهداشت تلاش می نماید تا مردم سالم مانده و سطح سواد سلامت آنان را ارتقاء دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان در فضای باز تشکیل جلسه دادند.

دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان در جمع مسئولین واحدهای ستادی این مرکز، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان حوزه سلامت، نقش این عزیزان را در تامین سلامت مردم مهم تلقی کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بیان داشت: همکاری بین واحدها و تلاش در جهت ریشه کنی بیماری کرونا در الویت امور محسوب شده و در کنار ارائه خدمات بهداشتی درمانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی غربالگری ها، مراقبت ها، پیگیری های کووید 19 را مسئله‌ای حساس و مهم بیان و از درگاه الهی آرزوی برگشت آرامش و سلامتی را برای مردم خواستارشد.

مسئولین واحدهای ستادی گزارش مختصری از عملکردهای  پیشگیریاز کوود 19 ارائه داند.

لازم به ذکر است: در این جلسه از خدمات 30 ساله علیین مسئول واحد تغذیه که در شرف بازنشستگی است، قدردانی شد.

  • کد خبر : 28092
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *