برگزاری جلسه مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین شرکت نساجی کویر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین شرکت نساجی کویر با حضور ریاست مرکز بهداشت برگزار شد.
این جلسه با حضور دکترفتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان، کارشناسان واحدهای مبارزه با بیماری ها و مهندسی بهداشت حرفه ای در فضای باز مرکز بهداشت برگزار شد.
دکتر فتاحی بر اهمیت سلامت کارکنان و کارگران شرکت نساجی کویر تاکید و اعضای جلسه مهمترین پیشنهادات خود را برای نیل به اهداف کنترل کووید 19 بیان نمودند.
لینک کوتاه خبر :