برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بیست و دوم دی ماه 99 جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور دکتر عرب آرادانی مدیر، حجت الاسلام و المسلمین جعفری امام جماعت این شبکه و اعضاء این شوراء در سالن شهید عامری برگزار شد.
در این جلسه دکتر عرب آرادانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار نظارت بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی در حیطه امر به معروف و نهی از منکر، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را از برنامه های مستمر و مؤثر این شبکه بیان و بر اجرای این امر تاکید نمود.
در ادامه پس از طرح بازخورد بازدیدهای انجام شده از مراکز، پیشنهادات اعضاء در خصوص دستور کار جلسه مطرح و بحث و تبادل نظر گردید.
لینک کوتاه خبر :