برگزاری جلسه بررسی مسائل آزمایشگاه های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه بررسی مسائل و وضعیت آزمایشگاه های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ویژه آزمایشگاه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه، دکتر گوهری معاون درمان، دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه با توجه به خرید تجهیزات جدید برای آزمایشگاه های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ویژه بیمارستان کوثر، انتظارات دانشگاه از مجموعه آزمایشگاهی مطرح و در خصوص اهداف آینده بحث و تبادل نظر گردید.
همچنین تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه های دانشگاه برای برنامه ریزی برای خرید ارائه شدند و در ادامه، مسائل مربوط به مجموعه ازمایشگاه های بیمارستان های دانشگاه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است: در این نشست دکتر موسوی نژاد، دکتر باقری، حسن زاده کارشناس اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان و رنجبر مسئول آزمایشگاه بیمارستان کوثر نیز حضور داشتند.