برگزاری برنامه آموزشی مهارت های ارتباطی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه 10 شهریور ماه سال 1400، برنامه آموزشی مهارت های ارتباطی (خصوصیات ارتباط فعال و موانع ارتباطی )، سومین جلسه از سلسله جلسات بهداشت روان جهت کارکنان در محوطه ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و با حضور دکتر عرب ارادانی مدیر شبکه و سایر همکاران برگزار گردید .
صادقی کارشناس مسئول بهداشت روان در مورد خصوصیات ارتباط فعال و موانع ارتباط مطالبی را بیان نمود.
دکتر عرب ارادانی ضمن تشکر از برگزاری این گونه جلسات در محوطه باز و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، هدف از برگزاری این جلسات را برای کارکنان به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ، تداوم جو صمیمی و تعامل مناسب کارکنان در کنار یکدیگر و توجه به بهداشت و سلامت روان کارکنان بیان و بر تداوم آن تاکید نمود.
لینک کوتاه خبر :