برگزاري جلسه طرح شهيد حاج قاسم سليماني در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه سوم آذرماه 99 با حضور دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، مسئولين مراكز خدمات جامع سلامت و كارشناسان ستادي در سالن شهيد عامري اين شبكه جلسه طرح شهيد حاج قاسم سليماني برگزار گرديد.
در اين جلسه دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در راستای امر مهم طرح شهيد حاج قاسم سليماني و دستورالعمل هاي طرح و مديريت كنترل بيماري ويروس منحوس كرونا بر اساس مراقبت هاي محله محور در سطح شهرستان گرمسار با اقدامات شبكه بهداشت و درمان و با مساعدت سپاه پاسداران در موارد نظارتي، حمايتي، مراقبتي و شرح وظايف همكاران در اين طرح مواردي مهمي را جهت اجرای این طرح بيان نمود.