برگزاري جلسه ستاد مبارزه با كرونا در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

 برگزاري جلسه ستاد مبارزه با كرونا در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه بيستم آبان ماه 99 باحضور همتي معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان گرمسار، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان، رئيس اتاق اصناف، نماينده نيروي انتظامي، ساير مسئولان شهرستاني و كارشناسان اين شبكه در سالن شهيد عامري شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان جلسه ستاد كرونا جهت اجرا و نظارت بر ساعات كار مشاغل برگزار گرديد.

 پس از بحث و تبادل نظر، اعضای حاضر در جلسه مقرر نمودند مشاغل غير ضروري از ساعت ۱۸ از روز سه شنبه ۲۰ / ۸ / ۹۹ به مدت يك ماه برابر مصوبه ستاد ملي كرونا تعطیل ، ۱۰ تيم بازرسي و نظارت اجراي مصوبه فوق را در شهرستان كنترل خواهند كرد.
 
همچنین مقرر گردید ورودي و خروجي شهر توسط هلال احمر و نيروي انتظامي كنترل و تب سنجي صورت خواهد گرفت.
  • کد خبر : 28249
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *