برگزاري برنامه آموزشي پيشگيري و مبارزه با كرونا ويروس جهت پرسنل نقليه عمومي شهرستان مهديشهر
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به منظور آموزش، اطلاع رسانی و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس، برنامه آموزشی جهت کارکنان حمل و نقل عمومی شهرستان مهدیشهر، در محل سالن آموزش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار گردید.
در اين برنامه آموزشی کارشناسان شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر، در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و نقش رعایت بهداشت فردی و عمومی از جمله شستشو و ضد عفونی کردن دست ها و سطوح و روش صحیح شستن دست ها مطالبی کاربردی ارائه کردند.
همچنين در ادامه آموزش های لازم در خصوص گندزدایی سطوح داخل خودرو با محلول های گندزدای موثر و استاندارد، نظافت و گندزدایی دستگیره دربهای خودرو و... آموزش هایی به صورت مداوم ارائه می گردد.
گفتني است: لمینت، پوستر و بروشورهای پیشگیری از کرونا ویروس نیز برای بهره برداري عموم مردم توزيع شد.