برگزاري ايستگاه صلواتي نذر ماسك در شهرستان گرمسار

 برگزاري ايستگاه صلواتي نذر ماسك در شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس روز شنبه پنجم مهر ماه 99 با حضور دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه در مقابل درب وروري اين شبكه برای مراجعين، عابرين و سرنشينان وسایل نقليه عبوري ايستگاه صلواتي نذر ماسك برگزار شد.

در اين ايستگاه با توزيع ماسك و يادآوري امور بهداشتي مبارزه با بيماري ويروس منحوس كرونا از اين عزيزان درخواست گرديد كه با رعايت اين اصول، كرونا را مي توان شكست داد.
قابل ذكر است: در سال هاي گذشته و در اين ايام ايستگاه صلواتي با توزيع شيريني و شربت بود ولی امسال برای بيماري كرونا اين ايستگاه  با نذر ماسك هاي اهدائي پذيرا عموم بود.
  • کد خبر : 27740
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *