بازدید هیئت اعزامی از معاونت درمان وزارت بهداشت از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان گرمسار و آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بازدید هیئت اعزامی از معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مدیر نظارت بر درمان و همکاران اداره پرستاری دانشگاه از بیمارستان معتمدی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و همچنین بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان آرادان انجام شد.
در این بازدید تیم اعزامی از معاونت درمان وزارت بهداشت ضمن گفتوگو با ریاست، مدیران و پرستاران بخش ها و قدردانی از زحمات و تلاش های این مجموعه، بر ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه خدمات ایمن و به موقع پزشکی بر اساس پروتکل های ابلاغی در خصوص پیشگیری از کرونا تأکید نمودند.
لینک کوتاه خبر :