بازدید معاون فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان از روند مبارزه با ويروس كرونا در ادارات شهرستان گرمسار
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه هفتم مرداد ماه سال 99، همتي معاون فرماندار شهرستان گرمسار به اتفاق دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان و كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه با حضور در تعدادی از ادارات شهرستان گرمسار از روند اجرای پروتکل های بهداشتی در این شهرستان بازدید کردند.
این بازدید که در راستاي كنترل و نظارت بر حسن اجراي دستورالعمل ها،پروتكل هاي بهداشتي،رعايت فاصله گذاري اجتماعي،پوشش ماسك بر صورت پرسنل و مراجعين اين ادارات انجام شد، کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار نیز بر اجرای روند این اقدامات نظارت نمودند.
لینک کوتاه خبر :