بازدید معاون فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان از روند مبارزه با ويروس كرونا در ادارات شهرستان گرمسار

بازدید معاون فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان از روند مبارزه با ويروس كرونا در ادارات شهرستان گرمسار

 بازدید معاون فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان از روند مبارزه با ويروس كرونا در ادارات شهرستان گرمسار

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه هفتم مرداد ماه سال 99، همتي معاون فرماندار شهرستان گرمسار به اتفاق دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان و كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه با حضور در تعدادی از ادارات شهرستان گرمسار از روند اجرای پروتکل های بهداشتی در این شهرستان بازدید کردند.

این بازدید که در راستاي كنترل و نظارت بر حسن اجراي دستورالعمل ها،پروتكل هاي بهداشتي،رعايت فاصله گذاري اجتماعي،پوشش ماسك بر صورت پرسنل و مراجعين اين ادارات انجام شد، کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار نیز بر اجرای روند این اقدامات نظارت نمودند.

  • کد خبر : 26839
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *