بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان از پایگاه اورژانس جاده ای کلاته ملا
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر پورمحمدی به صورت سرزده از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی کلاته ملا بازدید نمود، و واکنش پرسنل نسبت به اعزام به یک مورد حادثه ترافیکی (کدصفر) را بررسی و سرعت عمل تکنسین های فورریت های پزشکی در اعزام به مأموریت را مثبت ارزیابی نمود.
وی همچنین به بررسی نحوه ارائه خدمات و امدادرسانی به مصومین و بیماران پرداخت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تکنسین های فوریت های پزشکی قرار گرفت.در پایان دکتر پورمحمدی ضمن تشکر از خدمات پرسنل در رسیدگی به بیماران و مصدومین ، گفت: بی شک خدمت رسانی به انسان ها در شرایط سخت و بحرانی و تلاش در جهت سلامتی و خدمات امدادی، وظیفه و امری خطیر و خداپسندانه است، باید قدر این توفیق الهی را دانست و تمام تلاش خود را در جهت کم کردن آلام بیماران و مصدومین به کار ببرید.