بازدید مدیر شبكه و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي از مراکز منتخب شهرستان گرمسار

 بازدید مدیر شبكه و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي از مراکز منتخب شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه نوزدهم آذر ماه سال جاری دکتر فریور مدیر شبكه و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي و دکتر صرفی کارشناس گسترش شبکه از مراكز منتخب ايوان كي و شماره 2 شهرستان گرمسار بازدید نمودند.

در مرکز منتخب ایوانکی اصلاحات در خصوص جداسازي مركز منتخب ایوانکی، تعمير و تجهيز آن، نصب راهنماها و رفع نواقص مشاهده شده در بازديد هاي قبلي اصلاحات لازم صورت گرفته بود که جای تقدیر و تشکر دارد. وضعیت رعایت استانداردها و ارائه خدمات مناسب به بیماران در مرکز منتخب شماره 2 نیز بررسی گردید.

در پایان این بازدید، دکتر فریور بر ادامه روند کار و تلاش درجهت بهبود استانداردها و ارائه خدمات تأکید نمود.

  • کد خبر : 28650
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *